8 de maig del 2014

Nou espai a l'aula!


Tenim un nou espai a l'aula, concretament a l'entrada de classe. Una manera de començar la classe d'una altra manera. Si pot ser amb un somriure.
Hi ha tot un món visual que ens encanta construït a base de pel·lícules, videojocs, llibres, joguines, disfresses...i que només tenen una cosa en comú: que no tenen espai a l'escola. L'escenari Freak és un petit espai per a que pogueu portar a dins de la classe els móns visuals que són fora. És un portal per a generar diàlegs.

I per a trencar el gel, m'he atrevit jo a posar part de la meva infantessa: la meva nau X-Wing d'Star Wars, que me la van regalar al 1977, l'any de l'estrena de l'episodi IV a Barcelona i la nau de Darth Vader que em van regalar uns alumnes quan ja era professor, vint anys després.

Ara us toca a vosaltres! Que la força us acompanyi.

5 comentaris:

  1. M'agrada que hi hagi un espai com aquest. Dedicat a les "frikades". La gent pensa que ser friki és una tonteria, però no és veritat. Què te de dolent? Jo ho sóc molt de moltes películes i sagues, i amb orgull!

    ResponElimina
  2. Ho tinc clar, jo vull participar!

    ResponElimina
  3. Increible, Jordi, una altra vegada ens deixes sorpressos!

    ResponElimina
  4. Llàstima que m'agafi tan tard...tan de bò ho haguèssis fet en aquells temps!!! És una bona manera de destapar freaks! Cada matí un "Benvinguts al frikisme" jeje (lbm)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si. els alumnes entren a l'aula amb un somriure. Em comenten que els hi agrada.

      Elimina

Espai per a comentaris.