I em utilitzat el dibuix per a fixar elements a la nostra ment, i donar pas a escriure un text que complementés el dibuix. Aquí teniu alguns exemples. Tot el procés sembla que ha servit per a donar visualitat a exercicis d'alumnes que normalment no participaven activament de la matèria. Segons ells, aquest exercici si que els ha agradat. Bé. No sé ben bé quines propostes he de fer a partir d'ara. Els docents també hem de tenir dubtes que evolucionin la nostra feina.
Usamos cookies propias y de terceros para mostrar publicidad personalizada según su navegación. Si continua navegando consideramos que acepta el uso de cookies.
OK
Más información
19 de novembre del 2015
Dibuixar per construir significats
A 3r de l'ESO hem intentat treballar a partir d'un objecte. Un objecte que per diferents motius ens provoqués ganes de construir una història sobre la seva aparença. Era una bota trencada.
I em utilitzat el dibuix per a fixar elements a la nostra ment, i donar pas a escriure un text que complementés el dibuix. Aquí teniu alguns exemples. Tot el procés sembla que ha servit per a donar visualitat a exercicis d'alumnes que normalment no participaven activament de la matèria. Segons ells, aquest exercici si que els ha agradat. Bé. No sé ben bé quines propostes he de fer a partir d'ara. Els docents també hem de tenir dubtes que evolucionin la nostra feina.
I em utilitzat el dibuix per a fixar elements a la nostra ment, i donar pas a escriure un text que complementés el dibuix. Aquí teniu alguns exemples. Tot el procés sembla que ha servit per a donar visualitat a exercicis d'alumnes que normalment no participaven activament de la matèria. Segons ells, aquest exercici si que els ha agradat. Bé. No sé ben bé quines propostes he de fer a partir d'ara. Els docents també hem de tenir dubtes que evolucionin la nostra feina.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Espai per a comentaris.