22 de gener del 2016

COM RATLLA SEMPRE EL TEMPS!


"Hola sóc la Leire de 1r d'ESO A, avui estic aquí per comentar-vos com ha acabat un dibuix meu aquí, aquesta és una història no gaire llarga que va començar uns dies abans de l'amic invisible.
Jo m'avorria així que vaig pensar que podria fer-li un dibuix al meu amic invisible i el llapis va fer algus espirals ell sol, però com que no m'agradava el color vaig agafar el boli blau i vaig continuar, poc després es van afegir alguns companys (el del meu costat, el de darrere, el de la taula de més enllà,...), jo no el vaig deixar pintar gaire ja que era per al meu amic invisible. de seguida estava cansada perquè havia d'anar canviant de color, fins que un nen em va deixar el seu croco, un boli multicolor, li vaig treure el tap i la mà ja es movia sola."

3 comentaris:

  1. No ets la única a qui se li va la mà quan estàs avorrida i a sobre tens un llapis a prop. T'ha quedat molt xulo Leire!

    ResponElimina
  2. Molt bonic!

    ResponElimina
  3. jajajajajajaja
    merciiiii����

    ResponElimina

Espai per a comentaris.