14 d’abril del 2016

Dibuix tècnic de batxillerat i wassap

-Vols deixar el mòbil d'una vegada, no fas una altra cosa que mirar la cosa aquesta que es diu guasap!
- Ai, deixa'm en pau, estic amb els meus amics!

Aquest és el resum en l'àmbit familiar del procés de comunicació tecnològica vinculat a l'aplicació wassap. Però els meus alumnes de 2n de batxillerat m'han descobert noves utilitats, a més de les banals. Això probablement no canvia moltes coses però les modifica una mica.
Dins la programació de la matèria de Dibuix tècnic arriba un moment en el que el grau de dificultat és alt sobretot pel temari de problemes en el Sistema Dièdric:



I és aquí quan els alumnes m'han demanat si a més dels apunts podien fer fotografies de les explicacions a pissarra. Després les han començat a compartir i després han realitzat un grup de wassap per a compartir també dubtes i sol·lucions tècniques. Han agregat a tots els companys i sorprenentment també m'han convidat a mi. Fascinant.

Girs, abatiments, mètodes combinats, volums en dues projeccions, interseccions de plans, vistes de perfil... en un wassap. Si ho sapiguessin els pares...



1 comentari:

  1. Afegeix-me a mi! Qué vaig tard per la sel·lectivitat jajaja

    ResponElimina

Espai per a comentaris.