Però alhora de presentar els treballs he deixat que cadascú treballés amb el format en que es trobès millor. Per tant cada treball ha requerit d'unes necessitats educatives que he anat cuidant individualitzadament. Unes noies treballaven l'espai, docns a reflexionar sobre la distribució, l'espai, la paret:
Maria Iniesta i Claudia Guerra |
Luna Ghiso i Belén Ochoa. |
Andrea Plaza i Álvaro González |
Arthur Almaraz i Mateo Piñeiro |
Alguns amb un Powerpoint, cosa que ha provocat descobrir problemes alhora d'enllaçar elements, però també gaudiment per les transicions:
Cristian vidal i francisco pérez de visual1jmb
Fins i tot i ha hagut videos que han obligat a les alumnes a introduir-se en el Movie-maker, fantàstiques!
D'altres, han utilitzat d'altres recursos amb el video!
I algunes alumnes amb un procès narratiu molt interessant:
Fins i tot unes alumnes m'ha demanat iniciar-se amb el Photoshop per a poder realitzar Gifs! Cada dos dibuixos que feien els convertien en un Gif, per desprès introduir-los en un video amb Movie-maker.
Fins i tot i ha hagut videos que han obligat a les alumnes a introduir-se en el Movie-maker, fantàstiques!
D'altres, han utilitzat d'altres recursos amb el video!
I algunes alumnes amb un procès narratiu molt interessant:
Fins i tot unes alumnes m'ha demanat iniciar-se amb el Photoshop per a poder realitzar Gifs! Cada dos dibuixos que feien els convertien en un Gif, per desprès introduir-los en un video amb Movie-maker.
Crec que és bo que un professor gaudeixi dels treballs dels seus alumnes. Felicitats equips!
ResponElimina