13 de juny del 2017

Construir respostes diferents per a alumnes diferents

Al llarg d'aquest últim trimestre les alumnes i els alumnes de 1r de l'ESO han anat treballant cooperativament les tècniques de dibuix de llapis de colors, retoladors i aquarel·les. Han après les tècniques, i han experimentant barrejant-les per potenciar la creativitat. Els resultats han sigut molt bons.
Però alhora de presentar els treballs he deixat que cadascú treballés amb el format en que es trobès millor. Per tant cada treball ha requerit d'unes necessitats educatives que he anat cuidant individualitzadament. Unes noies treballaven l'espai, docns a reflexionar sobre la distribució, l'espai, la paret:
Maria Iniesta i Claudia Guerra
D'altres volien treballar el volum, doncs vinga:
Luna Ghiso i Belén Ochoa.


Hi ha alumnes que han demanat treballar l'espai de la maqueta, la teatralització de l'espai per plans:

Andrea Plaza i Álvaro González






Altres amb volums reproduïts per plans:

Arthur Almaraz i Mateo Piñeiro

Alguns amb un Powerpoint, cosa que ha provocat descobrir problemes alhora d'enllaçar elements, però també gaudiment per les transicions:


Cristian vidal i francisco pérez de visual1jmb


Fins i tot i ha hagut videos que han obligat a les alumnes a introduir-se en el Movie-maker, fantàstiques!




D'altres, han utilitzat d'altres recursos amb el video!



I algunes alumnes amb un procès narratiu molt interessant:



Fins i tot unes alumnes m'ha demanat iniciar-se amb el Photoshop per a poder realitzar Gifs! Cada dos dibuixos que feien els convertien en un Gif, per desprès introduir-los en un video amb Movie-maker.

1 comentari:

  1. Crec que és bo que un professor gaudeixi dels treballs dels seus alumnes. Felicitats equips!

    ResponElimina

Espai per a comentaris.