25 de setembre del 2012

Dibuix a punts


A 1r de l'ESO treballem la imatge fraccionada pels diferents elements que composen el món gràfic.
Sara i Diego han pres la decisió de treballar junts i el resultat és aquest. Treballar amb l'altre sempre és difícil i aconseguir un dibuix homogeni també.
És interessant destacar el model pintat (el calçat All Star) com a referent de la cultura visual dels joves
En el dibuix la fragmentació arriba als punts i ha donat moments importants a la història de l'art. I a la tecnologia ha donat els pixels. Fins a generar posters com el de la pel·lícula Desafiament Total: La imatge està realitzada amb pixels però no la realitat.




4 comentaris:

  1. Gracies Jodi, per posar la foto. Aquest tema dels punts m,agrada

    ResponElimina
  2. sara iniesta25/9/12 19:25

    El dibuix de les converse l'hem fet el Diego i jo.Aquest dibuix ens el vem currar molt!Quan el vam acabar em vaig emocionar!

    ResponElimina
  3. HOLA SÓC LA VOSTRA TUTORA DE L'ANY PASSAT..... SÓC.....?
    M'HA AGRADAT MOLT VEURE EL VOSTRE PRIMER TREBALL DE LA ESO..... I ESPERO PODER VEURE'N MOLTS MÉS!!!
    TAMBÉ M'AGRADARÀ PODER VEURE LES FEINES DELS VOSTRES COMPANYS .....I DISFRUTAR AMB LES VOSTRES PRODUCCIONS!!!!
    ESPERO QUE QUE US HO PASSEU MOLT BÉ AQUEST ANY AMB EL JORDI I QUE APRENGUEU MOOOOLLLLTES COSES!!!
    UN PETÓ MOLT GRAN PER A TOTS!!!!

    ResponElimina
  4. ISABEL Y JORDI ENTREU EN AQUEST BLOG http://artelaformadexpresarte.blogspot.com.es/
    ES DE LA SARA I MEU.

    ResponElimina

Espai per a comentaris.