27 de febrer del 2012

Roberto Kusterle

Fa uns dies trobava una imatge d'un ull que sorgia d'un arbre. No sabia de qui era i suposava que podria ser una imatge pròpia de principis del segle XX que ens parlava del món visual. La vaig penjar a la columna del sidebar del blog per a intentar descobrir què era.

Maria Marrugat de 3r de l'ESO s'ha posat a investigar i ha trobat la resposta als meus dubtes:

Es tracta d'una imatge realitzada al 2005 per Roberto Kusterle, que va nèixer a Gorizia (Itàlia) i que a partir dels anys setanta
va treballar en el camp de les arts visuals, dedicant-se a la pintura i a les instal·lacions.
Desde 1988 es va interessar per la fotografia que s'ha convertir en els seu principal mitjà d'expressió.

Les seves imatges ens transporten a móns onírics, misteriosos i amb missatges amplis. Ho podeu comprovar vosaltres mateixos:







Qui vulgui veure més imatges d'aquest autor que entri a la seva pàgina, probablement us sorprendrà:
http://www.robertokusterle.it/

Gràcies Maria!

5 comentaris:

  1. ¿Construye escenarios para sus imágenes o las trabaja digitalmente? Gracias.

    ResponElimina
  2. Aquestes imatges em recorden una película que vaig veure fa temps, i que vaig trobar curiosa, que es diu "fotografiando hadas". Com a apassionada del mon de la fantasia em va agradar força. Només m'ho ha recordat, però la película tracta d'un tema curiós que pot ser t'agrada.
    Has fet canvis al blog! pot ser m'agradava més tenir les entrades a la dreta, li donava un aire "diferent" de la resta de blogs.

    ResponElimina
  3. Si, a mi també em recorda una mica l'estètica de la película. La vaig veure fa ja molt de temps.
    Aquests dies aniré fent canvis de format al blog. Espero que me'ls comentis. Gràcies.

    ResponElimina
  4. Com que vols els comentaris, m'agrada que hagis tornat a canviar de costat! el fons burdeus amb lletra vermella, queda molt bé, però costa una mica de llegir (o també pot ser que no porto ulleres i tinc la vista cansada de tot el matí al laboratori...)

    ResponElimina
  5. jajaja, bé, hauries de veure taronja sobre fons marró. Peró no et preocupis durarà poc. Estic inquiet.

    ResponElimina

Espai per a comentaris.