13 de març del 2013

Taller entorn a Eulàlia Grau al Macba

Dins del Macba en familia, el nostre corresponsal al Macba, Martí, ens explica la seva experiència, que vosaltres també podeu realitzar fins el 17 de març, dissabte i diumenge.







"Primer vam anar a veure una exposició d’una senyora, Eulàlia Grau, que feia collage. I després vam anar a una sala on vam agafar un paper d’una bossa. En el paper posava el nom del que faríem amb collage. I a mi em va tocar un dinosaure. Vaig utilitzar un llibre per a retallar d’animals marins i un del cos humà, del que vaig treure un ronyó i ho enganxava tot per fer el dinosaure. I llavors vam fer una petita historia amb una màquina per a fer dibuixos animats. I jo vaig fer el vídeo que veureu ara.
                                                                                                     Martí Macián, Macba, visual1jmb."


1 comentari:

Espai per a comentaris.