31 de gener del 2014

Leyendas de una casa encantada

A 4t de l'ESO treballem interdisciplinarment el tema del Romanticisme. Desde Llengua Castellana i desde Educació visual i plàstica donem els continguts necessaris per a que els alumnes puguin analitzar imatges i cercar si les característiques romàntiques es donen en l'actualitat.

A més, els alumnes construeixen una visió personal de tot allò que han aprés.
Clara Pérez ens ha sorprés amb un curt fantàstic.  El guió, el tractament de les imatges, els espais escollits, la veu, els efectes visuals i sonors, les lectures realitzades, l'edició del video, el muntatge final, per tot això, felicitats Clara.



Gràcies a Enric Garcia, professor de Llengua Castellana, per que aconsegueix que treballar en equip sigui tan fàcil.

7 comentaris:

  1. Felicitats a l'Autora del Curt!

    ResponElimina
  2. Mare meva! Quan ha aparegut la nina m'he espantat... De veritat que està molt ben feta. Felicitats!

    ResponElimina
  3. Impressionant, la Clara és una artista !!!

    ResponElimina
  4. Clara Pérez31/1/14 22:38

    Moltes gràcies!!! M'alegro que hagi agradat tant!! La veritat és que ha estat molt divertit grabar-lo. I ara gràcies al treball interdesciplinari veig aspectes romàntics per tot arreu!!!

    ResponElimina
  5. Felicitats a aquesta alumna tan creativa i als projectes que proposseu a classe. M'encanta seguir aquest blog.

    ResponElimina
  6. És un exercici de romanticisme molt xulo!!!
    M'encantaria poder fer la modalitat de dibuix a 4t. Espero que em deixin els meus pares. snif.

    ResponElimina
  7. puro miedo sentí con esa muñeca que no desaparece de mis sueños.
    Todos los trabajos fantásticos!
    Rubén

    ResponElimina

Espai per a comentaris.