20 d’octubre del 2014

Inventar l'espai. Aprendre dels alumnes.

Abans de treballar les tècniques pròpies del dibuix per a explicar l'espai a 4t de l'ESO, com són la perspectiva cònica, la perspectiva isomètrica i la perspectiva cavallera, intento aprendre coses dels alumnes. Pot-ser aviat estaran tots ells intoxicats culturalment i dibuixaran de manera semblant. Però mentrestant han intentat construir l'espai de la seves habitacions des d'una vessant lliure. Les seves propostes són molt atractives:


Malú trenca l'escala i s'autoretrata

Estefania converteix l'habitació en una bombolla de sabó a punt d'explotar.

Iris treballa l'espai amb línies corbes i les combina amb un exterior d'espirals.

Trang ha transformat la seva habitació en un naufragi.


Mireia transporta l'habitació a la mirada.

Paloma llençarà tots els components de la seva habitació des d'un got.



Adrià intenta explicar-nos la nocturnitat amb un visor a les fosques que veu tot en verd.

Claudia construeix un efecte d'absència de gravetat dins de la seva habitació.

Són uns exercicis fantàstics. Si cliqueu a sobre podeu veure les imatges amb un tamany més gran. Val la pena.

1 comentari:

  1. Felicitats, són molt xules!!! Com dibuixeu!!!

    ResponElimina

Espai per a comentaris.